poniedziałek, 7 września 2015

'PREGO PIZZA', Katowice. Food sesja.



W zeszłym tygodniu miałam przyjemność wykonywać sesję kulinarną dla Pizzerii Prego w Katowicach, nota bene, naszej u l u b i o n e j , odkąd tylko pojawiła się na katowickim gastro - rynku :) 

Sfotografowałam de facto całe menu i z czystym sumieniem polecam gorąco! Pyszne, klasyczne włoskie przystawki i sałatki, nie mówiąc już o p i z z a c h, które są realnie fantastyczne i pomimo sporej konkurencji śmiem twierdzić, że najlepsze w Kato. 
Podczas sesji miałam też okazję skosztować deserów (w innych okolicznościach po zjedzeniu pizzy nie było już na nie miejsca) i... odpłynęłam! Panna cotta - marzenie! 

Zostawiam Was tymczasem z kilkoma fotami i odsyłam do PREGO! :) 





















I na 'deser' - foto z backstage'u :) 





3 komentarze:

Dziękuję Wam za odwiedziny i feedback w postaci komentarzy :) Pozdrawiam i zapraszam ponownie!