niedziela, 8 lutego 2015

Finnish Lohikeitto. Tradycyjna fińska zupa z łososiem. Kulinarne podróże Electrolux!



Lohikeitto, fińską, tradycyjną zupę ze świeżym łososiem, znalazłam na zestawieniu top 10 tamtejszej kuchni. 'Must eat'.
Spodobała mi się prostota w wykonaniu i mała liczna składników. 
Będzie pyszna, pożywna, idealna na zimowe wieczory, pomyślałam.  Nie pomyliłam się. 

Najsmaczniejsza po kilku godzinach, gdy smaki się przegryzą. 
Koniecznie z duuuużą ilością świeżego koperku. 

Po przepis i foty zapraszam na stronę Kulinarnych Podróży Electrolux
Polecam! 


9 komentarzy:

  1. Cudowna!

    Z okazji jutrzejszego Międzynarodowego Dnia Pizzy zapraszam serdecznie na Fit Pizzę, czyli dietetyczną pizzę na pełnoziarnistym spodzie!:-)

    www.paczekwkuchni.blogspot.com

    Pozdrawiam!:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, nawet nie zdawałam sobie sprawę że to dziś! ... Zaraz obczaję Twoją fit wersję :) Też kiedyś eksperymentowałam ze spodami, ale w końcu doszłam do wniosku że najbardziej smakuje mi cieniutka, typowo włoska na mące pszennej..;-) Raz się żyje! :)
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  2. Wyglada oblednie pysznie! Ach te Twoje zdjecia... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jadłam kiedyś w Finalndii, była na prawdę fenomenalna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, zazdroszczę skosztowania 'oryginału'!

      Usuń
  4. Wow! Jeszcze takiej zupy nie próbowałam, ale dzisiaj zagościła w naszym obiadowym menu i podbiła serca! Dzięki za świetny przepis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że smakowała! :)) Polecam się na przyszłość :-)

      Usuń

Dziękuję Wam za odwiedziny i feedback w postaci komentarzy :) Pozdrawiam i zapraszam ponownie!