niedziela, 12 kwietnia 2015

Tabbouleh. Najpopularniejsza sałatka bliskiego wschodu. Kulinarne Podróże Electrolux!




 Moje Tabbouleh zrobiłam w kontekście kuchni Arabii Saudyjskiej, ale ta aromatyczna sałatka jest super popularna na całym bliskim wschodzie. 
Nie żałujcie pietruszki i mięty, lepiej kupić więcej niż za mało! Im więcej drobniutko posiekanego 'zielonego', tym sałatka będzie lepsza :)
I koniecznie drobno, naprawdę d r o b n o posiekajcie zioła, trochę roboty przy tym jest, nie będę ukrywać, ale warto! 

Przepis na tabbouleh znajdziecie na stronie Electroluxa - klik. 


Polecam! 







7 komentarzy:

  1. Uwielbiam pietruszkę, więc jak dla mnie bomba;) całość wygląda pysznie, ale z cynamonu bym zrezygnowała, jakoś mi do całości nie pasuje;) teraz nic, tylko czekać, aż pietruszka wyrośnie i próbować przyrządzić;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zielona, z takiej osobiście wyhodowanej pietruszki to dopiero będzie pycha! :-)
      W części przepisów na tabbouleh znalezionych w sieci pojawia się ta odrobina cynamonu, w części nie. Ja też nie byłam pewna czy będzie pasował, zaryzykowałam i komponuje się świetnie, naprawdę bardzo delikatnie i nie dominuje. Możesz oczywiście zrobić wersję bez-cynamonową, też będzie pyszna :)
      Ściskam!

      Usuń
  2. A ja uwielbiam te salatke :) I masz racje, im wiecej zielonego w niej tym lepiej!

    Usciski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mogę śmiało napisać że ją uwielbiam! I z duuuuużą ilością zielonego :D
      Ściskam również Majeczko! ;-*

      Usuń
  3. czy Ty możesz przygotować coś co będzie nieapetyczne???? ;))))
    nabrałam apetytu na to cudo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahha Małgosiu, Ty to zawsze potrafisz mnie podbudować! :**
      Sałatkę zrób jeśli jeszcze jej nie robiłaś, naprawdę warto!

      Całuję! :*

      Usuń

Dziękuję Wam za odwiedziny i feedback w postaci komentarzy :) Pozdrawiam i zapraszam ponownie!