piątek, 18 kwietnia 2014

Jajka faszerowane. Na Wielkanocny stół.



Pamiętam jak robiłyśmy je z Mamą. 
Kolorowe, faszerowane jajka. Z koperkiem, z curry, z ziołami. 
Tuż przed wielkanocnym śniadaniem. 
Zawsze kilka rodzajów, bo w zasadzie można zrobić nadzienie ze wszystkiego. 

Dziś bazyliowe - ze świeżą bazylią i zielonym pesto. 
Oczywiście możecie pokusić się o własne pesto, byłyby jeszcze lepsze! Ja niestety nie miałam czasu, zadowoliło mnie włoskie, ze słoiczka. 
Odrobina przypraw i kiełki do dekoracji. 
Wykorzystałam kiełki buraka, mają najpiękniejszy kolor! Śmiało możecie też użyć kiełków rzeżuchy czy rzodkiewki. Lub jakich tylko chcecie. 


Smacznego!





Jajka faszerowane na stół Wielkanocny. 
/porcja na 2 faszerowane jajka/


3 jajka, ugotowane na twardo
1 - 2 łyżki majonezu
2 łyżeczki zielonego pesto
kilka drobno posiekanych liści bazylii
odrobina soli i pieprzu, do smaku
garść ulubionych kiełków - użyłam kiełków buraka



Ugotowane jajka przekrawamy na pół, delikatnie wyciągamy żółtka. 
W miseczce rozgniatamy widelcem żółtka z majonezem, dodajemy pesto i bazylię. Solimy i pieprzymy do smaku. 
Gotowym farszem napełniamy połówki białek. 

Na górze układamy kiełki. 


Smacznego!

2 komentarze:

  1. Piękne te jajeczka. Ślicznie będą wyglądały na świątecznym stole.
    Uściski Nat, radosnych Świąt Wielkanocnych :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowych i pogodnych Świąt Wielkanocnych,
    pełnych wiary, nadziei i miłości.
    Radosnego nastroju i serdecznych spotkań z najbliższymi!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za odwiedziny i feedback w postaci komentarzy :) Pozdrawiam i zapraszam ponownie!