poniedziałek, 27 czerwca 2016

Czerwcowa "Moda na Zdrowie". Czyli kilka propozycji na piknik :)



Dla czerwcowej Mody na Zdrowie, przygotowałam kilka propozycji na piknik - czyli łatwych do zabrania, zjedzenia i w sumie (bardzo) łatwych do przygotowania potraw :) 
Świetnie sprawdzą się jako dodatki, chociażby do popularnego grillowania w plenerze. 

Dajcie proszę znać (chociażby w komentarzach) czy tak wklejone przepisy ( w postaci gotowych stron z magazynu) są dla Was czytelne? Czy wrzucać te przepisy jako osobne posty? 
Czekam na Wasze opinie :) 





8 komentarzy:

  1. Fajne przepisy , da się przeczytać ,ale ja wole , jak przepis jest niezależnie , bez zdjęcia , bo mogę sobie wydrukować jak robię. Czytanie na komputerze i gotowanie, a dokładniej pieczenie u mnie poskutkowało ,że nie dałam kiedyś do ciasta maki i wyszedł mi suflet :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmmmm <3 wszystkie propozycje na tak!

    OdpowiedzUsuń
  3. Matkoo... Aż mi ślinka cieknie od samego patrzenia :) Niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam posiłki na świeżym powietrzu. Dzięki za pomysły!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja poproszę ziemniaczki na lunch i lemoniadę na deser - z dostawą do domu! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne przepisy i propozycje. Przepis na sałatkę z młodymi ziemniakami jest mi dobrze znany i mogę polecić każdemu :) Osobiście wolę przepisy jako tekst i ewentualnie jakieś obrazki np. z efektem końcowym, bo te z nałożonym tekstem na obrazek trochę gorzej się wyświetlają :)
    Czekam na kolejne apetyczne przepisy,
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za odwiedziny i feedback w postaci komentarzy :) Pozdrawiam i zapraszam ponownie!