niedziela, 15 maja 2011

I jest... N o r w e g i a!




Wczoraj wieczorem przyjechałam do Norwegii.
Na cztery miesiące – co cieszy mnie niezmiernie – bo Norwegia jest  p i ę k n a ….

Po Norwegii będą kulinarne wędrówki do Ekwadorze, Kolumbii i Peru – mam nadzieję że będzie zaskakująco i świeżo. Tyle nowych smaków! Czekam, czekam.. :)

Także Kochani!
Postaram się w miarę regularnie wrzucać jakąś nowość, może się zdarzyć, że ciut rzadziej niż do tej pory. Ale tylko ciut :)

Przyznam po cichu, że troszkę kuchennych fotografii wciąż zalega mi na dysku – będzie jak znalazł! No i na bieżąco oczywiście też, aczkolwiek zostawiam za sobą moją kuchnię i będę musiała ‘improwizować’ …

No to Norwegia!
/na zachętę kilka fotek z zeszłego roku/




27 komentarzy:

  1. Oby Ci tam dobrze było ;P
    Mam przepis na dobrego kurczaczka - wynik wczorajszej improwizacji i goszczenia w domku dwóch wspaniałych osóbek, bo Marcina już nie liczę ;)
    No i w ramach rozwijania swoich barmańskich umiejętności co drugi dzień wypuszczam koktajle bezalkoholowe...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak pięknie moim marzeniem jest wyjazd do Norwegii a Ty na cztery miesiące ŁAŁ czekam z niecierpliwością na relacje i przepisy.
    A improwizacja no cóż ciągle coś improwizujemy na pewno będzie dobrze!!!
    Pozdrawiam ciepło i myślami jestem również w Norwegii.
    Pozdrawiam
    Inka

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kraj:) nigdy tam nie byłam ale marzy mi się podróż do Norwegii...życzę pomyślności i pięknych nie tylko kulinarnych doznań!

    OdpowiedzUsuń
  4. Inko, Norwegia również Cię pozdrawia! :))
    Jak na razie jest bardzo, bardzo zimno, ale może wkrótce się wypogodzi :)

    Więcej zdjęć z Norwegii znajdziesz tutaj:

    https://picasaweb.google.com/natalia.r.piotrek.w/Norway2010#

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak pięknie! Nigdy w Norwegii nie byłam i tym bardziej z wielką przyjemnością obejrzę kolejne zdjęcia :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. masz szczescie tak dlugo byc w Norwegii, masz czas sie nacieszyc :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A w Norwegii to ja kiedys zamieszkam, o. Mam slabosc do tego kraju, do jezyka, do fiordow, ba, nawet zimno jakos nie przeraza. Czekam na wiecej zdjec!

    OdpowiedzUsuń
  8. Aaaaa!!! jak ja zazdroszczę...uwielbiam norwegie i cały rejon...jak bym tam chciała teraz być:(...aj,aj,aj...no nic...to chociaz wrzucaj piekne fotki...popatrzę sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kraj :) Aż chciałoby się wziąć urlop i sobie trochę pozwiedzać :) ja ostatnio marzę o wyjeźdźie na Cejlon :) nawet znalazłem konkurs dilmah "Droga na Cejlon" ale zobaczymy czy uda się zgarnąć tą wycieczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudownie. Uwielbiam Skandynawię! Mnie tylko zawsze zastanawia, skąd ludzie biorą pieniądze na takie podróże... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne widoki. Liczę na interesujące relacje.

    OdpowiedzUsuń
  12. My również czekamy! Norwegia jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie, czekam na dalsze relacje z podróży. Miłego robienia zdjęć! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam nadzieję, że uda mi się kiedyś pojechać do Norwegii, na razie oglądam zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Do Skandynawii ciągnie mnie niesamowicie, a jeszcze okazji żeby odkryć jej uroki nie miałam. Zazdroszczę. ;) Liczę na mnóstwo pięknych zdjeć i potraw inspirowanych tamtejszą kuchnią :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne widoki.. i czekam może na jakieś norweskie specjały :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojejku, pieknie tam! To wszystkiego dobrego i smacznego w tej Norwegii, czekam na jakies bardziej kulinarne opisy ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak ja zazdroszczę tej Norwegii. Piękny kraj, piękny język, piękne zwyczaje. Czekam na relacje!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeeeej, jak Ci zazdroszczę! Cudowne miejsce. Czekam na relacje, nie tylko kulinarne!

    OdpowiedzUsuń
  20. Och, jak tam pięknie! Szczęśliwego wyjazdu, baw się dobrze i zdawaj kulinarne relacje! :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Byłam.
    Zostałam zaczarowana...
    Tęsknię...

    Czekam na inspiracje...:):):) i cudownego czasu Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
  22. Też byłam w Norwegii w zeszłym roku, ale niestety tylko na 2 dni, zgadzam się, że to taki piękny kraj :)

    OdpowiedzUsuń
  23. zdjęcia super! Baw się dobrze!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniale! Udanego czasu i doznań smakowych (i nie tylko) :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zazdroszczę Ci tej Norwegii :)
    udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowne zdjęcia :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Baw się dobrze. Norwegia jest piękna i jedzenie pyszne :-) Korzystaj z tych miesięcy i pochłaniaj Norwegię całą sobą :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za odwiedziny i feedback w postaci komentarzy :) Pozdrawiam i zapraszam ponownie!